خدمات با کیفیت
نویسنده : سردبیر سیاهه ۱۰:۴۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱۰/۰۵

خدمات با کیفیت
مطالعات قبلی نشان داده اند که کیفیت عملکرد سیاهه یکی از اصلی ترین عوامل مؤثر بر رفتار خرید و استفاده اولیه مصرف کنندگان است.
اهمیت و کیفیت خدمات در تعیین رفتارمصرف کنندگان
برای رفتار خریداران علاوه بر کیفیت طراحی باشگاه مشتریان سیاهه ، کیفیت خدمات نیز عامل مهم دیگری است.
کدام عامل در تعیین قصد خرید مصرف کنندگان اهمیت بیشتری دارد؟ نتایج ما نشان می دهد که ، در مقایسه با کیفیت طراحی باشگاه مشتری و نرم افزارهای سیاهه ، کیفیت خدمات تأثیر قابل توجهی در اعتماد و رضایت مصرف کنندگان دارد ، که هر دو منجر به خرید مجدد آنها می شوند.
محیط تجارت الکترونیکی بسیار رقابتی است پس برای موفقیت در این تجارت ، درک تأثیر کیفیت وب سایت و خدمات در افزایش تبدیل و حفظ مشتری بسیار حیاتی است. حال می دانیم که هیچ چارچوبی یکپارچه برای طبقه بندی این خصوصیات وجود ندارد و هیچ مقایسه ای بین تبدیل مشتری و حفظ مشتری با توجه به ویژگی های مختلف کیفیت سیاهه و تأثیر متفاوت آنها انجام نشده است. ما الگویی از موفقیت سیستمهای اطلاعاتی را به منظور ارائه دیدگاه اصیل و یکپارچه از کیفیت وب سایت سیاهه اتخاذ کرده ایم و تأثیر کیفیت سیاهه را به قصد خرید اولیه با آن به قصد ادامه خرید مقایسه می کنیم. با چارچوب پیشنهادی ، ما به دنبال درک این موضوع هستیم که چگونه یک شرکت می تواند تبدیل مشتری و یا حفظ مشتری را افزایش دهد. یافته های ما قدرت چارچوب ما را در تبیین تأثیر کیفیت سیاهه در قصد خرید در وب نشان می دهد و اینکه ساختار وب سایت کیفیت متفاوتی را به قصد خرید اولیه و قصد ادامه خرید دارد. نتایج حاکی از آن است که یک شرکت برای افزایش تبدیل مشتری و کیفیت خدمات برای حفظ مشتری باید روی کیفیت سیستم متمرکز شود.
بیشتر بدانید
درباره نویسنده
