مدیریت صورتحساب و فاکتورها چیست؟
نویسنده : سردبیر سیاهه ۲۰:۲۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶

چگونه می توان بدون دردسر و مشکل مدیریت صورتحساب و فاکتورهای خود را نگهداری و مشاهده کرد.
مدیریت فاکتور مجموعه شما آخرین چیزی است که دریک سیستم کامل باید نگران آن باشید. این یک عملیات امن، شفاف و بدون کاغذ با قابلیت پرداخت آنلاین و مدیریت پروسه حسابهاست. واقعیت این است که بسیاری از فروشندگان و تامین کنندگان هنوز هم استفاده از فاکتورهای کاغذی را در مجموعه خود استفاده می کنند.با توجه به این که پردازش دستی فاکتورها ناکارآمد و گران قیمت هست و بابت آن در هر سال هزینه گزافی را پرداخت می کنند. چرا شما به این کار ادامه می دهید.
سیستم نرم افزاری صورتحساب آنلاین سیاهه به صورت خودکار و ساده مدیریت تمام فاکتورهای فروشندگان را به عهده دارد، این کار باعث صرفه جویی در وقت و پول مجموعه شما می شود، شما با استفاده از این نرم افزار می توانید آب رفته را به جوی برگردانید. مسیریابی خودکار می تواند دردسرشما را کاهش دهد و بهره وری را در سه سطح کلیدی بهبود دهد: گرفتن اطلاعات اولیه صحیح، مسیریابی تصویب شده، تبلیغات هدفمند، حذف کاغذ و فایل امن.
1-گرفتن اطلاعات اولیه ساده: کارمندان دیگر مجبور نیستند فاکتورهای کاغذی را باز کرده و مرتب کنند. در عوض، فروشندگان شما به سادگی فاکتورها را به صندوق اختصاصی مشتری، آدرس مشخص مشتری ارسال می کنند. که روند خودکار را آغاز می کند. فاکتورها پس از صدور در نرم افزار مالی شما برای ارسال به مشتری آماده می شود و در روی ترمینال یا دستگاه گیرنده اطلاعات مشتری شماره همراه خود را ثبت نموده و فاکتور فوری برای ایشان ارسال می شود، در پروسه ارسال صورتحساب دیجیتال، فاکتورآنلاین به یک اسکنر هوشمند نرم افزاری ارسال می شود و با تصحیح تصویر پردازش می شود. بعد، نرم افزار تشخیص کاراکتر نویسی داده های فاکتور مربوطه را استخراج می کند که توسط ترکیبی از فرآیندهای خودکار با دقت بررسی می شود.
2-تصویب خودکار:این تصویب خودکار پس از پردازش، فاکتورهای الکترونیکی شما آماده تحویل هستند.این عملیات در کسری از ثانیه انجام می شود که پس از ثبت شماره موبایل مشتری کمتر از 10 ثانیه فاکتور در لیست فاکتورهای صندوق مشتری قرار می گیرد و قابل رویت می باشد.نرم افزار مدیریت فاکتور آنلاین سیاهه یا صورتحساب دیجیتال شما می تواند قوانین انطباق مجموعه شما را برای پردازش سریع به کار ببندد، و اطمینان حاصل شود که فاکتورها از طریق یک جریان کاری تأیید امن و مستقیم ارسال می شوند.
3-تبلیغات هدفمند و حذف کاغذ با فایل امن: بعد از اینکه صورتحسابهای شما دیجیتالی و پردازش شد، شما هنوز هم می توانید در صورت نیاز از نسخه های کاغذی نیز استفاده نمایید. سیاهه، اسناد کاغذی را برای شما به صورت Portable Document Format ، ذخیره می کند.
این نوع ذخیره سازی یکی از فرمتهای داکیومنت است که ویژگی پرتابل بودن دارد و در کامپیوتر یا گوشی مقصد، فونت و ظاهر متن و ساختار صفحهها به هم نمیریزد.
ثبت نام در باشگاه مشتریان همین حالا شروع کنید...
یک بار دیگراعلام می کنیم، این اتوماسیون کمک می کند تا حذف و پاک کردن کاغذ در مجموعه خود را نادیده بگیرد و می تواند امنیت اسناد مالی شما را بهبود بخشد.
از این پس شما می توانید تبلیغاتی هدفمند داشته باشید با ساماندهی اسناد دیجیتال و فروش های مشخص شده برنامه ریزی برای ارسال پیامها ،تنها برای مخاطبینی که از شما خرید داشته اند یا اینکه در فاصله زمانی مشخص از شما خرید نکرده باشند به صورت هوشمند انجام خواهد پذیرفت.
با استفاده از مسیریابی خودکار در سیاهه می توانید مدیریت حساب فاکتور خود را در سه سطح کلیدی بهبود دهید: گرفتن اولیه، تأیید و حذف. با حذف پردازش دستی با هزینه زیاد، مسیریابی خودکار کاهش هزینه های پردازش صورتحساب و ارائه چنین مزایای اضافی مانند کاهش پرداخت های دیر و زمان چرخه فاکتور را کاهش می دهد. و اینکه در هر مکان و زمان که باشید اسناد در دسترس شماست.پس شما به راحتی می توانید به روش خودتان حسابداری و حساب و کتاب کنید بدون هیچ مشکلی همه چیز در دسترس شماست.
ما دوست داریم که دیدگاه شما را بشنویم. راهنمایی های دیگر برای مجموعه هایی که می خواهند مدیریت فاکتور خود را ساده تر انجام دهند چیست؟
استفاده از برنامه های سیاهه را به شما توصیه می کنیم. نرم افزار حسابداری خرید و فروش ، صندوق فروشگاهی، صورتحساب دیجیتال، فاکتور آنلاین و باشگاه مشتریان
درباره نویسنده
